Wersja demonstracyjna systemu Pocztowy24
Logowanie do systemu bankowości internetowej Banku Pocztowego
Wpisz NIK:
Wpisz hasło:
Zaloguj się

Dostęp do systemu

Informujemy, że w celu dostępu do systemu bankowości internetowej, Klienci Instytucjonalni powinni posługiwać się wyłącznie nowymi identyfikatorami NIK otrzymanymi z Banku. Jeśli nie otrzymali Państwo nowych identyfikatorów prosimy zgłosić się do swojego Doradcy lub skontaktować się z Infolinią Banku:

801 100 500 – z tel. stacjonarnych,

52 34 99 499 – z tel. komórkowych i zagranicy

Korzystanie z systemu

  • Wpisując swój NIK i hasło sprawdź, czy nie masz włączonej na klawiaturze funkcji Caps Lock
  • Do przechodzenia pomiędzy poszczególnymi funkcjami w systemie bankowości elektronicznej używaj menu serwisu. Nie używaj funkcji WSTECZ ani DALEJ w oknie przeglądarki.
  • Pamiętaj aby zawsze używać funkcji WYLOGUJ, która zapewnia bezpieczne zakończenie pracy w systemie
  • Wszystkie zauważone nieprawidłowości oraz fakt ewentualnej utraty lub ujawnienia identyfikatora, hasła, telefonu komórkowego lub karty SIM używanych do korzystania z usługi jak najszybciej zgłoś do Banku pod numerami: 801 100 500 lub +48 52 34 99 499

Bezpieczeństwo

Pamiętaj, że system bankowości elektronicznej nigdy:

  • Nie prosi o podanie kodu jednorazowego przed logowaniem, jak również bezpośrednio po zalogowaniu
  • Nie wysyła e-maili oraz SMS-ów z prośbą o weryfikację danych
  • Nie prosi o podanie informacji dotyczącej telefonu używanego do autoryzacji operacji
  • Nie prosi o podanie informacji dotyczących wydanych kart płatniczych takich jak: numer karty, data ważności, kod PIN i CVV/CVV2
  • Nie prosi o wykonanie testowego przelewu w ramach aktywizacji / sprawdzenia funkcjonalności
  • Nie prosi o zwrot środków pochodzących z błędnego / podejrzanego przelewu

Więcej...

Wersja demonstracyjna 2.9.5